در خرید درب ضد سرقت و درب ضد سرقت رویه فلزی باید دقت کنید که در اکثر درب‌های ضد سرقت، لولاها از خارج و یا از هردو طرف پنهان هستند. این امر مانع از باز شدن درب به وسیله اهرم کردن لولا می‌شود. لولای درب‌های ضد سرقت ترک، از سمت داخل قابل مشاهده است و کاملا دیده می‌شود.

اما لولای درب‌های ضد سرقت چینی پنهان است و از داخل و خارج قابل رویت نمی‌باشد. درب خان در اکثر محصولات خود از قفل ترک و تیپ ترک استفاده می‌کند.

درب های ضد سرقت:

یکی از پیش‌بینی‌هایی که برای بالابردن امنیت اماکن و ساختمان‌های مختلف استفاده می‌کنند. درب‌های ضد سرقت است. این گونه درب‌ها دارای اجزا و تکنولوژی‌های متفاوت نسبت به درب‌های معمولی هستند. در ساخت این گونه درب‌ها از قطعاتی استفاده شده است که میزان ایمنی درب را افزایش می‌دهد.

به طوری کلی درب‌های ضد سرقت به دو گونه دیده می‌شوند. درب‌های فولادی ضد سرقت و یا (openwork) که مانند فولاد و یا آهن نرم می‌باشد و یک قطعه شیشه آب دیده در پشت پنل درب تعبیه شده است.

نوع دیگر از درب‌های ضد سرقت درب‌هایی هستند که به صورت فایبر گلاس و یا چوبی دیده می‌شوند و ظاهری زیبا مانند سایر درب‌های عادی و مرغوب دارند اما تولید و اجزای آن‌ها با درب‌های چوبی معمولی کاملاً متفاوت است.

به طور کلی درب‌های ضد سرقت از بخش‌های مختلفی ساخته شده‌اند، که هر کدام برای افزایش امنیت و کارایی بیشتر این درب‌ها پروسه سخت و زمان‌بری برای تولید دارند. بخش‌های مختلف شامل لایه‌های درونی، لایه‌های بیرونی، روکش‌ها، چارچوب و جعبه درب و … می‌شود.

برای تولید درب ضد سرقت مواد، متریالی و دستگاه‌هایی که در چرخه تولید از آن‌ها استفاده می‌شوند عبارتنداز: کار با فولاد، جوشکاری فلزی، نقاشی، ساخت پانل‌های چوبی برای درب و مونتاژ نهایی.

محافظت از درب ضد سرقت:

دوام و قابلیت اطمینان به درب‌های ضد سرقت با روکش فلزی از طریق فولاد با کیفیت بالا و ساخت دقیق تمام عناصر حاصل می‌شود، در هنگام تولید این روکش‌ها دقت در برش، مشت زدن و خم شدن تا ۰.۱ میلی متر است.

برای محافظت از درب دربرابر خوردگی. ما آخرین فناوری پوشش فسفات را به‌کار می‌بریم. اساس این فرآیند، ایجاد لایه محافظ ویژه روی سطح فولاد است. نقاشی قطعات فلزی بلافاصله پس از پردازش انجام می‌شود.

از روکش پودر پلیمری بر اساس پلی استر استفاده می‌کنیم که در برابر سایش، اشعه ماورا بنفش و تغییرات دما مقاوم است. برای اطمینان از حداکثر محافظت از فولاد از اثرات جانبی، فولاد خط سطح درب را در قسمت بیرونی و همچنین در قسمت داخلی درب رنگ می‌کنیم.

همچنین برای لایه بیرونی از پوشش پلیمری فلز استفاده می‌کنیم. این پوشش پلیمری در برابر خراش مقاوم است. به مراقبت خاصی احتیاج ندارد. درب را از خوردگی محافظت می‌کند. درب ورودی با سطح بیرونی فلزی مناسب برای آپارتمان‌ها و محوطه‌های فنی است. زیرا این درب‌ها از میزان کافی سروصدا و عایق گرما برخوردار هستند.

در تولید درب ضد سرقت تولید کننده از چه روکش‌هایی استفاده می‌کند:

رویه برجسته لوکس درب ضد سرقت:

این رویه‌ها از ام‌دی‌اف‌هایی با ضخامت ۸ یا ۱۰ میلی‌متر همراه با رویه چوب راش یا گردو و همچنین با چسباندن پروفیل‌های روکش شده ساخته می‌شوند. رویه درب‌های ایرانی معمولا ۸ میل و درب‌های لاتین معمولا ۱۰ میل هستند. پس از نصب این رویه‌ها بر روی درب ضد سرقت باید رنگ آمیزی شوند.

تولید درب ضد سرقت رویه برجسته اکونومی درب ضد سرقت:

ابتدا ام‌دی‌اف با چوب راش یا گردو روکش شده. سپس قطعاتی از ام‌دی‌اف با طرح‌های مختلف که با دستگاه سی‌ان‌سی طرح داده شده روی ام‌دی‌اف اصلی چسبانده می‌شود. رویه درب‌های ضد سرقت با رنگ پلی اورتان یا پلی استر نقاشی می‌گردد. ضخامت ام‌دی‌اف رویه درب در این حالت معمولاً ۸ میلی‌متر است. طرح رویه درب سمت داخل ساختمان از نوع سی‌ان‌سی انتخاب می‌گردد.

رویه درب ضد سرقت سی‌ان‌سی (CNC):

روکش چوب درب ضد سرقت سی‌ان‌سی ابتدا ام‌دی‌اف ۸ میلی‌متر با روکش راش یا گردو روکش شده. در دستگاه سی‌ان‌سی طرح‌های مختلف روی آن حکاکی می‌شود. سپس رویه درب باریک پلی اورتان یا پلی استر نقاشی می‌گردد. معمولاً طرح رویه درب سمت داخل ساختمان از نوع سی‌ان‌سی انتخاب می‌گردد.

رویه درب ضد سرقت پی‌وی‌سی (PVC):

نیازی به نگهداری ندارد. این به این معنی است که رویه پی‌وی‌سی در مقایسه با سایر رویه‌ها در گذر زمان از لحاظ ماندگاری رنگ و نگهداری نسبت به روز اول خود هیچ تغییری نمی‌کند و نیازی به نگهداری ندارد.

رویه‌های درب ضد سرقت نوع ملامینه:

این نوع رویه‌ها از ام‌دی‌اف‌هایی به ضخامت ۵ تا ۸ میلی‌متر ساخته می‌شوند. یک ورق نازک ملامینه روی این رویه‌ها پرس می‌شود.
درب خان در تلاش است که از بهترین روکش‌ها در تولید درب‌های ضد سرقت خود استفاده کند

انواع قفل‌های درب ضد سرقت:

در تولید درب ضد سرقت از انواع مختلفی قفل استفاده می‌شود. که هر یک از آنها دارای کاربردهای خاص خود می‌باشند و همچنین مزیت‌های مختلفی را به شما ارائه می‌دهند. برای این که بتوانید امنیت بالاتری در ساختمان خود داشته باشید، باید سعی کنید که بهترین قفل‌ها را برای درب‌های ضد سرقت خود انتخاب کنید.

یکی از جذاب‌ترین و بهترین نکاتی که در خصوص درب‌های ضد سرقت وجود دارد. این است که امکان نصب قفل‌های هوشمند بر روی این درب‌ها وجود دارد و همین عامل باعث شده است تا امروزه قفل‌های هوشمند بسیار زیادی برای درب‌های ضد سرقت تولید شود. با این وجود هنوز هم قفل‌های کلاسیک می‌توانند گزینه بسیار خوبی برای خرید شما باشند.

قفل‌های درب ضد سرقت ایرانی و ترک که درب خان از آن استفاده می‌کند:

قفل کاله یکی از قفل‌های درب ضد سرقت بسیار پیشرفته است که امروزه در بسیاری از درب‌های ضد سرقت ترک مورد استفاده قرار می‌گیرد. سطح امنیتی این قفل بسیار بالا است و به همین علت نیز گزینه بسیار خوبی برای خرید به شمار می‌آید.

در صورتی که شما هم جز افرادی هستید که قصد خرید قفل درب ضد سرقت کاله را دارید. حتما توجه کنید که قفل کاله اصل را خریداری کنید تا نسبت به سطح امنیت آن مطمئن باشید. با وجود این که قفل‌های ترک از کیفیت بالایی برخوردار هستند. ولی باید بدانید که قفل‌های درب ضد سرقت ایرانی نیز امروزه دارای کیفیت و سطح ایمنی بسیار خوبی هستند. در صورتی که بخواهید هزینه‌های خود را کاهش دهید می‌توانند برای خرید مناسب باشند.

قفل مرکزی درب ضد سرقت:

یکی دیگر از قفل‌های درب ضد سرقت، قفل‌های مرکزی هستند که به جای 6 زبانه دارای 12 زبانه می‌باشند. به همین علت نیز باز کردن آن‌ها بدون داشتن کلید اصلی کاری سخت و عملاً غیر ممکن است. این قفل‌ها می‌توانند هم برای مراکز اداری و هم برای ساختمان‌های مسکونی مورد استفاده قرار گیرند.

قفل گاو صندوقی درب ضد سرقت :

قفل‌های گاو صندوقی دسته دیگری از قفل‌های ضد سرقت هستند که توپی و سیلندر ندارند و به همین علت نیز، کلید مستقیم در قفل فرو می‌رود. دلیل نام گذاری این قفل درب ضد سرقت این است که قفل‌های مخصوص گاوصندوق نیز به همین شکل ساخته می‌شوند و به همین علت نیز سطح امنیتی بالایی دارند.

قفل‌های چنگکی:

قفل‌های درب ضد سرقت دارای انواع مختلفی هستند که قفل‌های چنگکی نیز گروه دیگری از این قفل‌ها به شمار می‌آیند. قفل‌های چنگکی می‌توانند به صورت مستقیم جایگزین قفل‌های اصلی شده و مانند چنگک در چهارچوب در فرو بروند.

استفاده از این قفل‌ها نیز می‌تواند سطح امنیت درب‌های ضد سرقت را به میزان زیادی بالا ببرد و باعث شود که افراد نتوانند به زور و با شکستن قفل وارد ساختمان شوند. علاوه بر این، باید توجه داشته باشید که به دلیل نداشتن توپی امکان از بین بردن این قفل‌ها و شکستن آنها از داخل و باز کردن درب عملاً امکان پذیر نخواهد بود.

قفل‌های دیجیتال و هوشمند:

قفل درب ضد سرقت هوشمند و دیجیتال یک قفل جدید و بسیار پیشرفته است که از سطح امنیتی بالایی برخوردار است و به همین علت نیز می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای درب‌های ضد سرقت باشد. اگر با این قفل‌ها آشنایی داشته باشید حتما می‌دانید که امکان باز کردن آنها بدون داشتن کلید اصلی به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست.

یکی از مزایای مهم این قفل، این است که به شما اجازه می‌دهد تا از راه دور درب را باز کنید که این کار از طریق گوشی هوشمند شما نیز انجام می‌شود. علاوه بر این، شما می‌توانید با اضافه کردن قابلیت‌های حسگر اثر انگشت سطح امنیت این قفل‌های درب ضد سرقت را بهبود دهید. این قفل‌ها قابلیت‌های هوشمند زیادی دارند که استفاده کردن از آنها می‌تواند برای شما مفید و کاربردی باشد.

از مهم‌ترین عوامل برای درب، رویه درب ضد سرقت است و در هر منطقه بهتر است از رویه مناسب استفاده کنید.

درب ضد سرقت رویه فلزی:

یکی از درب‌های ایمن و مناسب برای ساختمان‌های ویلایی و ورودی ساختمان‌های مسکونی، درب‌ ضد سرقت فلزی می‌باشد. درب‌های ضد سرقت فلزی در انواع تک لنگه، دو لنگه و یک‌ و‌ نیم لنگه می‌باشد و همچنین در رنگ‌های دکورال و الکترو پاستاتیک قابل ارائه می‌باشد.

درب ضد سرقت فلزی:

یکی از مدل‌های پرطرفدار درب ضد سرقت، درب ضد سرقت فلزی (درب ضد سرقت با رویه فلزی) می‌باشد. درب‌های ضد سرقت بر اساس نوع روکش چوب، میزان برجستگی درب و یراق‌آلات مورد استفاده تقسیم‌ بندی می‌شوند. شاسی‌ کشی فلزی داخلی درب‌های ضد سرقت در تمامی مدل‌ها به‌صورت یکسان می‌باشد.

به طور مثال برخی از مدل‌ها که دارای طرح‌های بدون برجستگی (CNC) می‌باشند. درب‌های ضد سرقت برجسته قیمت کمتری دارند. درب‌های ضد سرقت با روکش گردو از درب‌های ضد سرقت روکش راش گران‌تر است. برخی از درب‌ها دارای یراق‌ آلاتی از جنس برنج یا استیل می‌باشند که این موارد می‌تواند بر قیمت درب ضد سرقت تاثیرگذار باشد.

آنچه که در بازار به عنوان درب ضد سرقت فلزی می‌بینید عموماً درب ضد سرقت رویه فلزی ساخت کشور چین هستند. درب ضد سرقت تولید کشور چین مانند سایر اقلامی که از این کشور وارد ایران می‌شود، از قیمت پایین‌تر و معمولاً کیفیت پایین‌تری نسبت به سایر مدل‌ها برخوردار است. قیمت درب ضد سرقت فلزی برحسب کیفیت و مدل آن متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما در درب خان تماس بگیرید.

ویژگی‌های درب ضد سرقت رویه فلزی:

  • این درب، سخت و نکشن است و ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که کسی نتواند قفل این درب‌ها را بشکند و یا وارد آن شود.
  • سیستم قفل خودکار درب‌های ضد سرقت، به این صورت است که اگر شخصی فراموش کند درب را قفل کند، بلافاصله درب قفل می‌شود.
  • برای بازکردن درب‌های ضد سرقت فلزی باید کلید اصلی درب موجود باشد.
  • امکان نصب انواع دوربین‌های الکترونیکی و چشمی بر روی درب‌های ضد سرقت آهنی، و امکان متصل کردن آن به اینترنت امکان‌پذیر می‌باشد.
  • درب‌های ضد سرقت رویه فلز کاملاً ضد حریق و عایق صوتی می‌باشند.
  • با توجه به استفاده از روکش چوب در درب‌های ضد سرقت، زیبایی کارآمدی به طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما می‌دهد.
  • درب ضد سرقت دارای قابلیت ساخت در انواع تک لنگه، یک‌و‌نیم لنگه، دولنگه و بیشتر را دارد.
  • جنس رویه این درب لوکس، از روکش چوب راش، pvc، لامینوکس می‌باشد.
  • پروفیل و فلز استفاده شده در درب‌های ضد سرقت فانوس با استفاده از بهترین متریال‌ها از کارخانه‌جات معتبر داخلی می‌باشد.
  • همه ورق‌های استفاده شده در ساخت درب‌های ضد سرقت فانوس، دارای استانداردهای کیفیت بین‌المللی می‌باشند.
  • قفل و یراق استفاده شده در این درب، تماماً کاله ترکیه و 5 کلید می‌باشند.
  • ساختار داخلی درب ضد سرقت فانوس، دارای مقاومت بالایی می‌باشد.
  • اندازه چهارچوب درب‌های ضد سرقت فانوس، در انواع 14 و 18 میلی‌متر قابل عرضه می‌باشند.
  • ورق داخلی این درب ضد دیلم فانوس در ضخامت 1.5 میلی‌متر و به‌صورت کرکره‌ای و سر تا سری می‌باشد.
  • همچنین ساخت درب‌های ضد سرقت فانوس با بهره‌گیری از اصول مهندسی می‌باشد .
  • جوشکاری درب‌های ضد سرقت فانوس با ماشین آلات پیشرفته انجام می‌پذیرد که دارای استحکام بسیار بالایی است.
50

قیمت درب ضد سرقت رویه فلزی | فروش و نصب درب ضد سرقت

در خرید درب ضد سرقت و درب ضد سرقت رویه فلزی باید دقت کنید که در اکثر درب‌های ضد سرقت، لولاها از خارج و یا از هردو طرف پنهان هستند. این امر مانع از باز شدن درب به وسیله اهرم کردن لولا می‌شود. لولای درب‌های ضد سرقت ترک، از سمت داخل قابل مشاهده است و کاملا دیده می‌شود.

اما لولای درب‌های ضد سرقت چینی پنهان است و از داخل و خارج قابل رویت نمی‌باشد. درب خان در اکثر محصولات خود از قفل ترک و تیپ ترک استفاده می‌کند.

درب خان

تماس با ما
depositphotos 7781698 stock photo wood door

نوع دیگر از درب‌های ضد سرقت درب‌هایی هستند که به صورت فایبر گلاس و یا چوبی دیده می‌شوند و ظاهری زیبا مانند سایر درب‌های عادی و مرغوب دارند اما تولید و اجزای آن‌ها با درب‌های چوبی معمولی کاملاً متفاوت است.

depositphotos 3162369 stock photo door

به طوری کلی درب‌های ضد سرقت به دو گونه دیده می‌شوند. درب‌های فولادی ضد سرقت و یا (openwork) که مانند فولاد و یا آهن نرم می‌باشد و یک قطعه شیشه آب دیده در پشت پنل درب تعبیه شده است.

77857b84086bdb0b55462c8486a4f38f

برای تولید درب ضد سرقت مواد، متریالی و دستگاه‌هایی که در چرخه تولید از آن‌ها استفاده می‌شوند عبارتنداز: کار با فولاد، جوشکاری فلزی، نقاشی، ساخت پانل‌های چوبی برای درب و مونتاژ نهایی.

depositphotos 9087058 stock photo red brick wall and the

یکی از پیش‌بینی‌هایی که برای بالابردن امنیت اماکن و ساختمان‌های مختلف استفاده می‌کنند. درب‌های ضد سرقت است. این گونه درب‌ها دارای اجزا و تکنولوژی‌های متفاوت نسبت به درب‌های معمولی هستند. در ساخت این گونه درب‌ها از قطعاتی استفاده شده است که میزان ایمنی درب را افزایش می‌دهد.

depositphotos 5209576 stock photo open and closed doors

به طور کلی درب‌های ضد سرقت از بخش‌های مختلفی ساخته شده‌اند، که هر کدام برای افزایش امنیت و کارایی بیشتر این درب‌ها پروسه سخت و زمان‌بری برای تولید دارند. بخش‌های مختلف شامل لایه‌های درونی، لایه‌های بیرونی، روکش‌ها، چارچوب و جعبه درب و … می‌شود.