تولید کننده باید با صرف نظر از استانداردهای امنیتی مورد نیاز در تولید و انتخاب درب‌های ضدسرقت، از دیگر ویژگی‌هایی است که این درب‌ها باید داشته باشند. همچنین خرید آنلاین درب ضد سرقت بسیار برای تولید کننده اهمیت دارد.

یکی از نکات دیگر می‌توان به پوشش‌های روی درب اشاره کرد. اگر قرار است درب‌های ضد سرقت در مکان‌های مرطوب یا در شهرهای صنعتی مانند شهریار به‌ کار برده شوند، پوشش لایه بیرونی باید ضد رطوبت و ضد اسید باشد.

خرید آنلاین درب ضد سرقت:

یکی از قابلیت‌های دیگر تولید درب‌های ضد سرقت این است که می‌توان سطح امنیت آن‌ها را افزایش داد. به این صورت که اجزای امنیتی و نیز سیستم‌های ضد سرقت را در انواع مختلف می‌توان به روی آن‌ها نصب کرد. این سیستم‌های ایمنی دارای انواع مختلفی هستند و نیز ویژگی‌های متفاوتی دارند و هر یک میزان امنیت خاصی را برای درب‌ها فراهم می‌کنند.

برخی از این سیستم‌ها شامل قفل‌های کارتی، قفل‌های چشمی و نیز قفل‌های اثر انگشتی هستند. که هر کدام دارای هشدارهای خاص و مخصوص به خود می‌باشند و از امنیت درب و ساختمان حفاظت می‌کنند. البته ابزارها و وسایل دیگری هم هستند که به روی درب‌های ضد سرقت نصب می‌شوند. از این دسته وسایل می‌توان به نرده‌ها، آلارم‌های هشدار دهنده، زنجیرهای مقاوم، چشمی و یا روزنه و پیچ لولا و… اشاره کرد.

در تولید درب ضد سرقت تولید کننده از چه روکش‌هایی استفاده می‌کند:

رویه برجسته لوکس درب ضد سرقت:

این رویه‌ها از ام‌دی‌اف‌هایی با ضخامت ۸ یا ۱۰ میلی‌متر همراه با رویه چوب راش یا گردو و همچنین با چسباندن پروفیل‌های روکش شده ساخته می‌شوند. رویه درب‌های ایرانی معمولا ۸ میل و درب‌های لاتین معمولا ۱۰ میل هستند. پس از نصب این رویه‌ها بر روی درب ضد سرقت باید رنگ آمیزی شوند.

تولید درب ضد سرقت رویه برجسته اکونومی درب ضد سرقت:

ابتدا ام‌دی‌اف با چوب راش یا گردو روکش شده، سپس قطعاتی از ام‌دی‌اف با طرح‌های مختلف که با دستگاه سی‌ان‌سی طرح داده شده روی ام‌دی‌اف اصلی چسبانده می‌شود. رویه درب‌های ضد سرقت با رنگ پلی اورتان یا پلی استر نقاشی می‌گردد. ضخامت ام‌دی‌اف رویه درب در این حالت معمولاً ۸ میلی‌متر است . طرح رویه درب سمت داخل ساختمان از نوع سی‌ان‌سی انتخاب می‌گردد.

رویه درب ضد سرقت سی‌ان‌سی (CNC):

روکش چوب درب ضد سرقت سی‌ان‌سی ابتدا ام‌دی‌اف ۸ میلی‌متر با روکش راش یا گردو روکش شده، در دستگاه سی‌ان‌سی طرح‌های مختلف روی آن حکاکی می‌شود. سپس رویه درب باریک پلی اورتان یا پلی استر نقاشی می‌گردد. معمولاً طرح رویه درب سمت داخل ساختمان از نوع سی‌ان‌سی انتخاب می‌گردد.

رویه‌های درب ضد سرقت نوع ملامینه:

این نوع رویه‌ها از ام‌دی‌اف‌هایی به ضخامت ۵ تا ۸ میلی‌متر ساخته می‌شوند. یک ورق نازک ملامینه روی این رویه‌ها پرس می‌شود.
درب خان در تلاش است که از بهترین روکش‌ها در تولید درب‌های ضد سرقت خود استفاده کند.

انواع قفل‌های درب ضد سرقت:

در تولید درب ضد سرقت از انواع مختلفی قفل استفاده می‌شود. که هر یک از آنها دارای کاربردهای خاص خود می‌باشند. و همچنین مزیت‌های مختلفی را به شما ارائه می‌دهند. برای این که بتوانید امنیت بالاتری در ساختمان خود داشته باشید. باید سعی کنید که بهترین قفل‌ها را برای درب‌های ضد سرقت خود انتخاب کنید.

یکی از جذاب‌ترین و بهترین نکاتی که در خصوص درب‌های ضد سرقت وجود دارد. این است که امکان نصب قفل‌های هوشمند بر روی این درب‌ها وجود دارد. و همین عامل باعث شده است تا امروزه قفل‌های هوشمند بسیار زیادی برای درب‌های ضد سرقت تولید شود. با این وجود هنوز هم قفل‌های کلاسیک می‌توانند گزینه بسیار خوبی برای خرید شما باشند.

قفل‌های درب ضد سرقت ایرانی و ترک که درب خان از آن استفاده می‌کند:

قفل کاله یکی از قفل‌های درب ضد سرقت بسیار پیشرفته است. که امروزه در بسیاری از درب‌های ضد سرقت ترک مورد استفاده قرار می‌گیرد. سطح امنیتی این قفل بسیار بالا است. و به همین علت نیز گزینه بسیار خوبی برای خرید به شمار می‌آید. در صورتی که شما هم جز افرادی هستید که قصد خرید قفل درب ضد سرقت کاله را دارید. حتما توجه کنید که قفل کاله اصل را خریداری کنید تا نسبت به سطح امنیت آن مطمئن باشید.

با وجود این که قفل‌های ترک از کیفیت بالایی برخوردار هستند، ولی باید بدانید که قفل‌های درب ضد سرقت ایرانی نیز امروزه دارای کیفیت و سطح ایمنی بسیار خوبی هستند و در صورتی که بخواهید هزینه‌های خود را کاهش دهید می‌توانند برای خرید مناسب باشند.

قفل مرکزی درب ضد سرقت:

یکی دیگر از قفل‌های درب ضد سرقت، قفل‌های مرکزی هستند که به جای 6 زبانه دارای 12 زبانه می‌باشند و به همین علت نیز باز کردن آن‌ها بدون داشتن کلید اصلی کاری سخت و عملاً غیر ممکن است. این قفل‌ها می‌توانند هم برای مراکز اداری و هم برای ساختمان‌های مسکونی مورد استفاده قرار گیرند.

قفل گاوصندوقی درب ضد سرقت :

قفل‌های گاوصندوقی دسته دیگری از قفل‌های ضد سرقت هستند که توپی و سیلندر ندارند. و به همین علت نیز، کلید مستقیم در قفل فرو می‌رود. دلیل نام گذاری این قفل درب ضد سرقت این است که قفل‌های مخصوص گاوصندوق نیز به همین شکل ساخته می‌شوند و به همین علت نیز سطح امنیتی بالایی دارند.

قفل‌های چنگکی:

قفل‌های درب ضد سرقت دارای انواع مختلفی هستند که قفل‌های چنگکی نیز گروه دیگری از این قفل‌ها به شمار می‌آیند. قفل‌های چنگکی می‌توانند به صورت مستقیم جایگزین قفل‌های اصلی شده و مانند چنگک در چهارچوب در فرو بروند.

استفاده از این قفل‌ها نیز می‌تواند سطح امنیت درب‌های ضد سرقت را به میزان زیادی بالا ببرد. و باعث شود که افراد نتوانند به زور و با شکستن قفل وارد ساختمان شوند. علاوه بر این، باید توجه داشته باشید که به دلیل نداشتن توپی امکان از بین بردن این قفل‌ها و شکستن آنها از داخل و باز کردن درب عملاً امکان پذیر نخواهد بود.

قفل‌های دیجیتال و هوشمند:

قفل درب ضد سرقت هوشمند و دیجیتال یک قفل جدید و بسیار پیشرفته است که از سطح امنیتی بالایی برخوردار است. و به همین علت نیز می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای درب‌های ضد سرقت باشد. اگر با این قفل‌ها آشنایی داشته باشید حتما می‌دانید که امکان باز کردن آنها بدون داشتن کلید اصلی به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست.

یکی از مزایای مهم این قفل، این است که به شما اجازه می‌دهد تا از راه دور درب را باز کنید. که این کار از طریق گوشی هوشمند شما نیز انجام می‌شود. علاوه بر این، شما می‌توانید با اضافه کردن قابلیت‌های حسگر اثر انگشت سطح امنیت این قفل‌های درب ضد سرقت را بهبود دهید. این قفل‌ها قابلیت‌های هوشمند زیادی دارند که استفاده کردن از آنها می‌تواند برای شما مفید و کاربردی باشد.

از مهم‌ترین عوامل برای درب، رویه درب ضد سرقت است و در هر منطقه بهتر است از رویه مناسب استفاده کنید.

خرید آنلاین درب ضد سرقت نیمه لوکس:

خرید آنلاین درب ضد سرقت و درب‌های ضد سرقت نیمه لوکس، دارای طراحی مدرن و معماری به‌روز می‌باشند. همچنین برای فضاهایی با طراحی مدرن کاملاً مناسب‌اند. این درب‌ها با تیپ تمام ام‌دی‌اف(MDF) بوده و کلیه یراق‌آلات استفاده شده در درب‌ها کاله ترکیه می‌باشند.
درب‌های ضد سرقت نیمه لوکس دارای دو قفل مجزا و مانند درب‌های ضد سرقت لوکس، دارای قفل پستچی و چشمی می‌باشند. لنگه درب از ورق ام‌دی‌اف 10 میل و با روکش طبیعی چوب گردو و راش ساخته شده‌است. که زیبایی خاصی را به تصویر می‌کشد. همچنین تمامی قفل‌های به‌کار رفته، از برند کاله می‌باشند.

که به وسیله قرار گرفتن یک رزت مخصوص بر روی توپی قفل، امنیت بالایی را در برابر سرقت فراهم می‌کنند. درب‌های ضد سرقت نیمه لوکس را در سه گروه نیمه لوکس مدرن، نیمه لوکس برجسته و نیمه لوکس سی‌ان‌سی(CNC) طبقه بندی می‌کنند.

درب‌های ضد سرقت لوکس خود را می‌توانید از شرکت‌های تولید کننده، که برای مدت طولانی در این کسب‌ و کار بوده‌اند و تجربه بالایی دارند. برای خرید آنلاین درب ضد سرقت یا توضیحات بیشتر از نمایندگی‌های درب خان تهیه کنید.

آموزش خرید آنلاین درب ضد سرقت درب خان:

درب ضد سرقت نیمه لوکس،دارای چهار لولای مخفی، دو قفل مجزا و مانند درب‌های ضد سرقت لوکس، دارای قفل پستچی و چشمی می‌باشند. لنگه درب از ورق ام‌دی‌اف 10 میل و با روکش طبیعی چوب گردو و راش ساخته شده‌ است. که زیبایی خاصی را به تصویر می‌کشد. داخل درب‌های ضد سرقت نیمه لوکس، دارای ورق فولادی کاملاً به‌ صورت شبکه‌ای می‌باشد که عایق‌های صوتی و حرارتی در بین شبکه ها قرار گرفته‌اند.

تمامی قفل‌های به‌ کار رفته از برند کاله می‌باشند. که به وسیله قرار گرفتن یک رزت مخصوص بر روی توپی قفل، امنیت بالایی را در برابر سرقت فراهم می‌کنند. برای زیبایی بیشتر بر روی چهارچوب فلزی درب‌های ضد سرقت نیمه لوکس، روکوب با روکش چوب طبیعی قرار گرفته است.

نیمه لوکس



سه قاب شطرنجی. درب ضد سرقت مدل 814002

درب ضد سرقت مدل سه قاب شطرنجی کد ۸۱۴۰۰

تومان 4,620,000



درب ضد سرقت مدل دو قاب شطرنجی

درب ضد سرقت مدل دو قاب شطرنجی کد ۸۱۴۰۵

تومان 4,620,000



لوزی cnc

درب ضد سرقت مدل سوپر لوزی cnc کد ۸۱۴۰۴

تومان 4,620,000



درب ضد سرقت

درب ضد سرقت مدل یکطرف بیسکوییتی کد ۸۱۴۰۱

تومان 4,620,000



درب ضد سرقت نیمه لوکس برجسته

درب ضد سرقت مدل سوپر لوزی برجسته کد ۸۱۴۱۰

تومان 5,210,000



درب ضد سرقت نیمه لوکس مدل آبنوس کد ۸۱۴۰۹

تومان 5,280,000



درب نیمه لوکس قهوه‌ای برجسته

درب ضد سرقت نیمه لوکس مدل تک قاب ونوس کد ۸۱۴۰۲

تومان 5,150,000



درب ضد سرقت نیمه لوکس دلفینی

درب ضد سرقت نیمه لوکس مدل دلفینی کد ۸۱۴۰۸

تومان 5,470,000



درب ضد سرقت پنج قاب آسانسوری

درب ضد سرقت نیمه لوکس مدل پنج قاب آسانسوری کد ۸۱۴۰۷

تومان 5,470,000