درب خان

درب های ضد سرقت با روکش لامینوکس

درب ضد سرقت لامینوکس مدل 122 کد 45122
درب ضد سرقت لامینوکس مدل 122 کد 45122
درب ضد سرقت لامینوکس مدل 109 کد 45109
درب ضد سرقت لامینوکس مدل 109 کد 45109

قیمت درب ضد سرقت لامینوکس

قیمت این درب ضد سرقت بسیار عالی و مناسب است. به دلیل استحکام و مقاومت بالای روکش‌های لامینوکس، با هرکدام از انواع درب‌های ضد سرقت که ترکیب شوند، می‌توانند کاربردشان را تغییر دهند.

این روکش، با مواد تشکیل‌دهنده درب‌ها ترکیب می‌شود. هرکدام از این ترکیبات کاربردهای مختلفی به عنوان انواع درب‌های ساختمانی پیدا می‌کند. این درب‌ها می‌توانند در طرح‌های بسیاری تولید شوند.

آشنایی با درب ضد سرقت لامینوکس 

آشنایی با درب ضد سرقت چقدر می تواند به شما در تامین امنیت محل زندگی و کار کمک کند؟ قطعا هر چقدر اطلاعات خود را درباره این نوع از درب ها افزایش دهید ترجیح شما نسبت به استفاده از آن بیشتر خواهد شد. درب هایی که به عنوان درب های ضد سرقت شناخته می شوند به دلیل ساختاری که دارند مانع از ورود سارقین به محل می شوند. زیرا قفل آن ها به نحوی طراحی شده که در برابر تخریب ، دستکاری و اهرم نمودن مقاوم میباشد. در حال حاضر اغلب ساختمان ها برای تامین امنیت از این درب ها استفاده می کنند.

درب ضدسرقت لامینوکس مدل بیسکوییتی کد 45141
درب ضدسرقت لامینوکس مدل بیسکوییتی کد 45141

یقینا بعد از آشنایی با درب ضد سرقت متوجه مزایای آن نسبت به درب های سنتی خواهید شد. از قدیم الایام افراد به دنبال راه هایی برای افزایش ضریب امنیت خود بوده اند و همین امر نیز موجب شده تا اقدام به ساخت ابزار و وسایلی در این جهت کنند. هر چند که درب های ضد سرقت علاوه بر تامین امنیت توانسته زیبایی ساختمان را نیز تامین کند تا جایی که امروزه از درب ورودی ساختمان به عنوان یک گزینه برای طراحی خارجی آن بهره می گیرند.